۸ پاسخ

چجور به بارلی حساسیت داشت
البته من دخترم با مای بی‌بی و مولفیکس داغون میشد تا سایز ۲ چند ماه نگرفتم الان۵ که استفاده میکنم عالیه

اره بی‌بی کینگ همه جا هست کوکومی و ببم هم خوبه

سایز شیشو بگیر عزیرم یکم بزرگه اما خیلی خوبه بیشترم جیش توش جامیشه من شبا 6 هانیز میندم چون دخترم شیر شب میخوره تاصبح پر پر میشه

من اینترنتی خریدم ببین دیجی کالا یا ترب ندارن

ماي بي بي شورتي عاليه
بسته هاي ١٠ تايي هم داره بگيرين تست كنيد

ترب داره همیشه هم حضوری هم آنلاین شهرتونو میاره

بهترین مای بی بی بارلی هست و بی بی کینگ
من همینا رو استفاده میکنم
البته شورتی مولفیکس هم عالی

منم فقط هانیز استفاده میکردم
الان چن وقته مای بیبی شورتی میگیرمم عالیههه
خیلی بهتر از هانیز

سوال های مرتبط