۶ پاسخ

موز و شیر بخور .من که به نظرم با اینا جواب گرفتم .کلا توی بارداریم موز زیاد خوردم

بستنی بستنی بستنی
بمن گفتن وزن نوزادت کمه.کلی بستنی خوردم و پاستا... هفته۳۷بدنیااومد ۳کیلوو۳۶۰شده بود

پروتئین بخور فقط
غذاهایی که ارزش غذایی دارن شیرینی و اینا پر از چزبی مضره

فرنی حلیم بستنی اجیل انبه ابگوشت بخور

بستنی اجیل ابگوشت کباب نخود و عدس حلیم گوشت فیله مرغ فرنی

بستنی شیرینی آجیل خیلی تاثیر دارع خورشت گوشت کباب اینا همش خوبه

سوال های مرتبط