موز و شیر بخور .من که به نظرم با اینا جواب گرفتم .کلا توی بارداریم موز زیاد خوردم
بستنی بستنی بستنی
بمن گفتن وزن نوزادت کمه.کلی بستنی خوردم و پاستا... هفته۳۷بدنیااومد ۳کیلوو۳۶۰شده بود
پروتئین بخور فقط
غذاهایی که ارزش غذایی دارن شیرینی و اینا پر از چزبی مضره
فرنی حلیم بستنی اجیل انبه ابگوشت بخور
بستنی اجیل ابگوشت کباب نخود و عدس حلیم گوشت فیله مرغ فرنی
بستنی شیرینی آجیل خیلی تاثیر دارع خورشت گوشت کباب اینا همش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.