خانما هفته من چه علائمی دارین؟ من نگران شدم

۳ پاسخ

منم الان در همین وضعیتم ازوقتی وارد ماه سه شدم هیچ علائمی ندارم نگران شدم رفتم دکتر سالم بود

من تو 17 هیچ علائمی نداشتم در حدی که حس میکردم باردار نیستم تنها موردی که بهم یاد آوری می‌کرد باردارم تکون جزعی جنین و بزرگی شکمم بود

هیچی هر طرف میخوابم نمیتونم بخوابم 🫠گشنم میشه هی دلم آب میخاد شلوار پام میکنم انگار دارم خفه میشم دو روزم هست کنار لگنم یک جور نمیسوزه انگار زنبور تیش زده بی قرارم حوصله ندارم

سوال های مرتبط

مامان 💙علیسان💙 مامان 💙علیسان💙 ۶ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته سی‌وچهارم بارداری