منم الان در همین وضعیتم ازوقتی وارد ماه سه شدم هیچ علائمی ندارم نگران شدم رفتم دکتر سالم بود
من تو 17 هیچ علائمی نداشتم در حدی که حس میکردم باردار نیستم تنها موردی که بهم یاد آوری میکرد باردارم تکون جزعی جنین و بزرگی شکمم بود
هیچی هر طرف میخوابم نمیتونم بخوابم 🫠گشنم میشه هی دلم آب میخاد شلوار پام میکنم انگار دارم خفه میشم دو روزم هست کنار لگنم یک جور نمیسوزه انگار زنبور تیش زده بی قرارم حوصله ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.