من صفر گرفتم. وزن نینی چقدره اگر بالای ۳۵۰۰ هست ۱ بگیر. بچه من زیر سه کیلو میشه
سایز ۱ بگیر ۰ زود کوچیک میشه
من سایز ۲ گرفتم مای بی بی ، درستم بود
همیشه بهم آدرس غلط میدن
برای لباسم سایز صفر خریدم و یک هیچ نپوشیدشون تنگ بودن ، سایز ۲ گرفتم
با وزن ۳۷۰۰
من واسه ده روزاول که بدنیا بیاد صفر گرفتم اخه میگن صفر بهتر پی پی ش بیرون نمیریزه
بستگی به وزن داره من بچه ام ۳۴۰۰ بود همش از یک استفاده کردم ولی صفر هم میشه تا یکی دوهفته استفاده کنی
اگه میخوای دو بسته صفر بیشتر نگیر چون کوچیک میشه دو بسته هم یک بگیر
سایز 1
منسایز یک هانیز دوبسته گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.