الویه میخام بدم بهش ولی بی سس و بی خیارشور و ادویه
دراصل همون تخمرغ و سیبزمینی و مرغ ابپز له شده با هم
کته با هویج و سیب زمینی و عصاره مرغ یا گوشت بزار
من الویه درست کردم
سینه مرغ هویج سیب زمینی نخود فرنگی پختم ماست پروبیوتیک هم زدم بهش
پیاز و مرغ و سیب زمینی و هویج با زرد چوبه رو اب بریز بزار ابپز شه اخر سر برنج خیس خورده و یکم نمک بزار وکره ببین قوام و ابکی بودنش بستگی به خودت داره بده نوش جان
ماکارانی درست کردم برای فسقل
من سوپ مرغ گذاشتم غیر از انواع سوپی ک براش درست میکنم دیگ هیچی نمیخوره
عدسی
یا پوره سیب زمینی
من گوشت و برنج یکم جعفری بعد میکس میکنم
من ماکارانی درست کردم😍
من یه چی مثل حلیم درست کردم، سینه ی مرغ رو که پخت ریش ریش میکنم یه قاشق جودوسرپرک اضافه میکنم ۱۵ دقیقه ای میزارم بپزه و قوام بیاد زیرش رو که خاموش کردم یه کم کره و یه نوک قاشق خیلی کم دارچین اضافه میکنم
سوپ😂 من هرروز سوپ میدم فرنی و شیربرنج دوسنداره منم مواد سوپش روکم و زیاد میکنم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.