ای خدا ناهار چی بذارم برا بچه 🤦🏼‍♀️

۱۱ پاسخ

الویه میخام بدم بهش ولی بی سس و بی خیارشور و ادویه
دراصل همون تخمرغ و سیبزمینی و مرغ ابپز له شده با هم

کته با هویج و سیب زمینی و عصاره مرغ یا گوشت بزار

من الویه درست کردم
سینه مرغ هویج سیب زمینی نخود فرنگی پختم ماست پروبیوتیک هم زدم بهش

پیاز و مرغ و سیب زمینی و هویج با زرد چوبه رو اب بریز بزار ابپز شه اخر سر برنج خیس خورده و یکم نمک بزار و‌کره ببین قوام و ابکی بودنش بستگی به خودت داره بده نوش جان

ماکارانی درست کردم برای فسقل

من سوپ مرغ گذاشتم غیر از انواع سوپی ک براش درست میکنم دیگ هیچی نمیخوره

عدسی
یا پوره سیب زمینی

من گوشت و برنج یکم جعفری بعد میکس میکنم

من ماکارانی درست کردم😍

من یه چی مثل حلیم درست کردم، سینه ی مرغ رو که پخت ریش ریش میکنم یه قاشق جودوسرپرک اضافه میکنم ۱۵ دقیقه ای میزارم بپزه و قوام بیاد زیرش رو که خاموش کردم یه کم کره و یه نوک قاشق خیلی کم دارچین اضافه میکنم

سوپ😂 من هرروز سوپ میدم فرنی و شیربرنج دوسنداره منم مواد سوپش رو‌کم و زیاد میکنم میدم

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی