تگر هم دیدی خیلی بدتر شدی حتما برو دکتر
تا زمانی که سرخود دارو مصرف نکنی نه ولی باید با مایعات و رسیدگی مریضی و رد کنی تا خدایی نکرده عفونت زیاد نشه
من یک هفتست سرماکه چه عرض کنم فکرکنم کرونا گرفتم بااین وضعم حالم بدجور بده خوبم نمیشم
منم چند روزه سرماخوردم
نه عزیزم فقط مایعات زیاد بخور
بد نیست ، چیکار کنیم دست خودمون نیست ک😂😂 من دوبار تا الان سرماخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.