اشكالي نداره منم 35 هفته اينجور بود به دنيا اومد 2و700 بود ولي خداروشكر سالمه
صدک تا وقتی بالای ده و زیر نود باشه عادیه بچه ها عین ما ژنشون متفاوته همه عین هم چاق نیستن که
عزیزم ژنتیکی هم میشه
صدک بالای ۱۰ طبیعیه
قرار نیست همه بچه ها کپی هم باشن که
مثل خودمون یکی چاقه یکی لاغره یکی کوتاهه یکی بلنده، نوزادم همینه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.