۴ پاسخ

اشكالي نداره منم 35 هفته اينجور بود به دنيا اومد 2و700 بود ولي خداروشكر سالمه

صدک تا وقتی بالای ده و زیر نود باشه عادیه بچه ها عین ما ژنشون متفاوته همه عین هم چاق نیستن که

عزیزم ژنتیکی هم میشه

صدک بالای ۱۰ طبیعیه
قرار نیست همه بچه ها کپی هم باشن که
مثل خودمون یکی چاقه یکی لاغره یکی‌ کوتاهه یکی بلنده، نوزادم همینه دیگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی دوقلوها مامان نی نی دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری