خانما چ جوری پوره ی سیب درست کنیم؟؟

۵ پاسخ

هرخالیش بی اشکالی نیه،کته‌ش کمک بوی سازکه بحاستم رون کره‌ی تیکه با قبض نبیه‌پی بوی بکوتوه‌شلشل بیع

سیو بخارپزکه،کمک آوتیکه با نرم نرم بیتوه بیدیه لگل فرنیکی

چله میدیه هر فرنی یان کته بوی بکوتوه بیدیه شوانه پی ش خه‌و با تیر به هلنستع زور

سیب که آب پز کردی با کره قاطی کن بهش بده با روغن زیتونم میشه

سیب بزا بخار پز بشه بعد له کن قاطی فرنی کن بده بخوره یا با فرنی نمیدی همینجوری پوره کن بده

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۴ ماهگی
مامان ملورین😍🦪 مامان ملورین😍🦪 ۱ سالگی