۹ پاسخ

نخود عدس لوبیا گندم ماش سنگدونک..برای پنجاه نفر یه کاسه آش خوری ازهرکدوم بریزی بسه عدس وگندم دوکاسه..ماسیرابی میریزیم دیگه هیچی

ما گندم و لوبیا چیتی و نخود و اگه دوست داشتی لوبیا قرمز و باقالی ریز میریزیم با اب قلم و پیاز داغ و نعنا داغ

کوچولوتون تازه دندون در آورده؟؟
پسر من هنوز در نیاورده

ملک باید بزنی

گندم لوبیا نخود عدس جو قلم و گوشت هر کس یه روشی درست میکنه

ما فقط نخود میریزیم

منک آش رشته پختم

مثلا هر چی ریختی یه کیلو مثلا نخود یک کیلو لوبیا یک کیلو عدس یک کیلو بعد پیاز کشک رشته نعنا اینارو میخواد با ظرف یکبار مصرف هم پخش کن

من با لوبیا و نخود و عدس پختم ،اما میتونی ماش هم بریزی

سوال های مرتبط