۶ پاسخ

میگن برای آبریزش چیزی ندی بهتره، قطره یا اسپری بینی بزن تند تند، مایعات زیاد بده

هر ۱۲ساعت ۱.۵

ی قاشق چایخوری
یا ی سیسی
شبا

۱۲ساعت ۱ سیسی میدم من

دکتر دختر من هر ۱۲ساعت۱/۵سیسی داده همینقدر بده گلم

دکتر ب پسر من هر دوازده ساعت ۱/۵ سیسی تجویز کرد
حدودا هفت کیلوعه و پنج ماهه اس

سوال های مرتبط