واسهدآسم چ دمنوشی خوبه کلا چی خوبه

۳ پاسخ

برای آسم گل بنفشه خوبه

بابونه و آویشن برای ریه خوبه ولی واسه اسم نمدونم

هیچی فقط باید اسپری بزنی

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۲ سالگی
مامان مامان پسرامم مامان مامان پسرامم ۲ سالگی
مامان مامان دخترم🌺 مامان مامان دخترم🌺 ۲ سالگی
مامان سیدشاهان یاشار مامان سیدشاهان یاشار ۳ سالگی
مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی