۶ پاسخ

منم وقت سزارینم رو ۳۷هفته۳ روز داده
اوکیه خیالت راحت

من بودم میرفتم میزاییدم ۱۸. ادضاع اصلا معلوم نی چی بشه..یه وقت دکتدت میخاد بره باغی دهاتی و ....نیستش بعد

ببین حتما چک کن که ریه ش کامل یا نه
چون زود بودنی یه هفته میره دستگاه اسیر بیمارستان میشی اونم تو این شرایط

من بچه قبلم ۳۷هفته ۳روز اورژانسی دنیا اومد که کامل بود مشکلی نداشت

نه عزیزم

نه زود نیست نینی کامله

سوال های مرتبط