۶ پاسخ

اره عزیزم

عزیزم اگ غذا نمیخوردی ک ۴ کیلو اضافه نمیکردی حتما میخوری دیگ

نع من مولتی ویتامین اینارو کامل میخورم تا الان ۴ کیلو اضاف کردم

بله مولتی ویتامین خیلی چاق میکنه
من اصلا وزن اضافه نمیکردم دکترم مولتی داد تو یکماه با اینکه غذام خیلی کم بود ۳کیلو اضافه کردم الان بجای هر روز هفته‌ای ۳بار مولتی میخورم

ربطی به مولتی نداره اصلا هم چاق نمیکنه
فقط اشتهارو باز میکنه ولی شما مولتی میخوری و اشتها نداری مطمئن باش ربطی ب این نداره مشکل از جای دیگس
بچه اولم مولتی میخوردم ۲۵کیلو اضاف کردم بعداز صبحانه میخوردم اشتهام شدید بود
الان ک بعداز ناهار میخورم گررسنه نمیشم و اشتها زیادی ندارم

بله مولتی چاق کنندس

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیست‌ونهم بارداری