مامانا چ پودری برا وزن گیری جنین خوبه از همه بهتره؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

پودر دکتر بهت میگه
ولی غذا حلیم
فرنی
بستنی
ابگوشت
اجیل
معجون
برا وزن گیری نی نی خوبع

پودر رو نمیدونم ولی گردو بخور
راستی من اکثر شبا سوپ میخوردم با جودوسرپرک
اونا خوبن
بستنی هم وزن رو زیاد میکنه

لیدی میل من خوردم عالی بود

دیلی میل

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی
مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ مامان ✌🏻قلوها❤️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۷ ماهگی
مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۹ ماهگی
مامان 😍کوچولو مامان 😍کوچولو ۸ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان αунαη🩶👼🏻 مامان αунαη🩶👼🏻 ۲ ماهگی