۵ پاسخ

بله طبیعی قبلش درد هست مونده به آستانه تحمل دردتون اما بعدش عالیه

من هفته پیش دقیقا همین موقع زایمان کردم..دردش میگیره و ول میکنه یکسره نیست میتونی تحمل کنی من فکر میکردم خیلی شدید باشه ولی قابل تحمل بود

اپیدورال چیه

من ۴۱ هفته بدون درد بستریم کردن با امپول فشار دردم گرفت و اپیدورال کردم و زاییدم

فقط دعا کن دردت تو خونه بگیره همین

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری