بله طبیعی قبلش درد هست مونده به آستانه تحمل دردتون اما بعدش عالیه
من هفته پیش دقیقا همین موقع زایمان کردم..دردش میگیره و ول میکنه یکسره نیست میتونی تحمل کنی من فکر میکردم خیلی شدید باشه ولی قابل تحمل بود
اپیدورال چیه
من ۴۱ هفته بدون درد بستریم کردن با امپول فشار دردم گرفت و اپیدورال کردم و زاییدم
فقط دعا کن دردت تو خونه بگیره همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.