سلام خانما من حموم میرم تهوع میگیرم طبیعی کسی این جور بوده

۸ پاسخ

هممون یکسانیم منم اینجورم فکر کردم خودم تنهام

وااای اررره
من هنوزم به سختی میرم حموم 😑

مامان من تا در حموم باز میشد شروع میکرد استفراغ یادمه تا چندماه خالم منو حموم میبرد 😅

منم همینطور بودم عزیزم اینقدر تهوع میگرفتم که اخر بالا میوردم دیگه تو حموم ولی الان چند هفتس بهتر شدم

من کلا از فضای حمام و دستشویی عق میگرفتم اوایل
ربطی ب تمیزی هم نداشت

حموم ما بو میده انگار لعنت بهش هرچی ام می‌شورم بو بد میده

منی که هرروز دوش میگرفتم.
الان هربار میرم حموم چند باری بالامیارم😭

وای من بندبند وجودم حال میاد ولی چون اب داغ میریزم حالا که باردارم هفته ای یه بارمیرم دارم دق میکنم

سوال های مرتبط