من چون تیرویید دارم عزیزم یکم بالا هست چون دکترم گفت وقتی بالای T3یا T4ستاره باشه یعنی از حد نرمالت بالاست که آزمایش شما T3ستاره داره روبهرو شم نوشته چقدر باید باشه
نه خوبه
تا جایی ک سر در میارم نیاز ب قرص داری
نه عزیزم تیروییدت خوبه.
باید زیر ۳ باشه که هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.