۴ پاسخ

من چون تیرویید دارم عزیزم یکم بالا هست چون دکترم گفت وقتی بالای T3یا T4ستاره باشه یعنی از حد نرمالت بالاست که آزمایش شما T3ستاره داره روبه‌رو شم نوشته چقدر باید باشه

نه خوبه

تا جایی ک سر در میارم نیاز ب قرص داری

نه عزیزم تیروییدت خوبه.
باید زیر ۳ باشه که هست

سوال های مرتبط

مامان کیانوش مامان کیانوش هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری