۴ پاسخ

ی کوچولو اب بریز بقیشم شیر بزار برنج کامل بپزه اگه شیرش کم شد دوباره بریز ما با نمک دوس داریم همون اول نمک میزنیم دارچین و اینا هم نمیزنیم اگه برنجت خوب باشه کامل هم با شیر بپزه خیلی خوشمزه میشه

من شیر رو میریزم مثلا یک کیلو باشه نصف پیمونه برنج شسته شده میریزم جوش ک اومد کم میکنم شکر هم کم کم میریزم مزه میکنم

من برنج رو میشورم میزارم کامل میپزه ابش کشیده شد شیر رو اضافه میکنم یکم میجوشه برمیدارم میزارم خنک میشه میخورم با شیره انگور یا شیره خرما

برنج روبشور بریز تو قابلمه یک لیوان و نیم آب بریز بزار رو گاز به جوش بیاد به جوش اومد شیر بریز بزار روی شعله کم بجوشه یکم جوشید شکر کره و خامه اضافه میکنم که دل بخواهی هست بعد همینجور روی شعله کم تا برنج پخته وشیر برنجت جابیفته

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری