خانما۲/۵سیسی با سرنگ بین دو و سه میشه؟

۴ پاسخ

ارعهههه

البته بنیرم با قطره چکون بده بهتره

عزیزم من گروه دارم برای غذای کوچولو هامون اگه مایل بودین آیدی روبیکا یا ایتا بزارید عضوتون کنم

هر قطره چکون یک سی سی هستش عزیزم دوتا و نصف میشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا۶
و آنیل مامان علیرضا۶ و آنیل ۶ ماهگی