۷ پاسخ

۱۰۰ سی سی آب دو پیمانه یا دو نیم پیمانا پدیاشور

۲تا و نصفی باید بریزی چون اگه ۱۹۰ رو تقریبا ۲۰۰ حساب کنی ۵ تا پیمونه گفته حدودا هر ۴۰ سی سی رو یه پیمانه گفته

تست کردی خوشمزه ست؟
دلم مبخواد برای دخترم بخرم نمیدونم خوشمزه ست یا نه

عزیزم ۱۲۰ سه تا پیمانه باید بریزی

برای چی خوبه؟

واسه چی خوبه؟؟؟

این پدیاشور رو دکتر میده؟؟؟؟ واسه چی هستش بعد داروخانه ها دارن؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی