۱۶ پاسخ

بیاین خوزستان اینجا زیاد خبری نیست هرچی مواد غذای دارین بریز توماشین با یه چادر مسافرتی برین یه بیابونی جای بلکه آروم بگیر ین خواهرم خیلی سخته من امروز یه جنگده اومد تو آسمون نشستم ایقد گریه کردم من براهمه مردم ناراحتم بخدا مردوم کشورم این زندگی حقشون نبود کاش یه جوری به صلح می رسیدن

بیاین روستا های هرمزگان امن تره بخدا ما خودمون توی روستایم خداروشکر خبری نیست ولی متاسفانه شهرا رو میزنن لعنتی هااااا🥺

سرشب اینجام اومد خیلی زیاد قلبم داشت وایمیساد

اوفففف باز کجا رو میخوان بزنن ؟؟؟

آره الان بالا سر ماام هست خیلی بده صداش

خدا محافظتون باشه خیلی سخته خدا بدلتون ارامش بده

من بدنم یخ کرده باور میکنی، میخوام های های گریه کنم ب خاطر بچم دارم میریزم تو خودم 😭

اینجور موقع ها یه جای امن پناه بگیرین من بیشتر نگران بچه هام خدا خودش مراقبشون باشه

منم استرس دارم

بازم صداش اومد ؟

اره براماهم الان اومد رفتیم بیرون خیلی استرس میکشیم🥲🥲

عزیزم خدا مراقبتون باشه من اینجا براتون کلی استرس دارم پاهام یخ زده

ای بابا اگه امکانشو دارید برید جای دیگه فعلا

خودتو سرگرم کن عزیزم هندزفری بذار گوشت آهنگ گوش بده

الان بازم هستن؟؟؟

مواظب باشید صدای جنگنده که میاد بعدش میزنن

سوال های مرتبط