پسر منم همینهد،همه میگن غذا خور شه خوب میشه 😄میگم هشت ماهشه غذاخور شده ،فک میکنم ۵ ماهشه
چاقی ک ملاک سلامتی نیس
بهش آب سیب بده اشتهاش باز میشه
اصلا محل نذار به حرف بقیه
دختر منم تپل نیست هرکی میبینه میگه وای اصلا به خودت نرفته چقدر ریزه
دخترمنم همینه ..همه میگن ریزه
دختر من الان ۷کیلو نیمشه فقط سالم باشه بی خیال حرف مردم هرکسی دخترم من و میبینه همین حرف ها رو میزنه به حرف کسی گوش نمیدممیگمسالم باشه دیگه چیزی نمیخوام
بخاطر حرف بقیه ناراحت میشی یا خودت ازاینکه میفهمی ریزه؟؟پسر من فردا ۹ ماهش پر میشه ۷کیلو و نیمم نیست.وزن تولدشم ۳ بوده..دکتر گفت ژنشه..نگران نباش..خب ناخوداگاه فکرم پیششه و نگرانم مخصوصا قدش ..اما بقیه هم که میگن ریزه نازاحت نمیشم..خب ریزه
چقد ما مامانا گناه داریم بخدا همه جوره به بچه میرسیم اخرم یه مشت ادم نفهم میگن وای چه لاغره بزرگ نشده چرا غذا نمیدی و... بیخیال خواهر همین که رو نموداره خدارو شکر
وزنش رونموداره یا نه
عزیزم بگو دختر باید ظریف و کوچولو باشه دهن مردمو نمیشه بست
عزیزم دختر من ریز نیست خوبه به سنش ولی هرکی میبینتش فکر میکنه نوزاده 😐😐😐بچه ۶ ماهه رو با نوزاد تشخیص نمیدن یسریا کورن اصن اهمیت نده
عزیزم هر آدمی یه بدنی داره اصلا برات مهم نباشه
پسر منم تو ۷ ماهگی ۷ کیلو بود مهم اینه حالش خوب باشه خودتو ناراحت نکن
دختر منم ریزه تازه شده 8کیلو
هرکسی میبینه میگه چون شیره خشک میخوره لاغره کاش میشد شیر خودتو میدادی این چیزا
دوس دارم بزنم دهنشون
عزیزم نمودار رشدی بچها متفاوته
ببرش دکتر اگر نرمال بود بیخیال حرف بقیه
مگه چقدره ب حرف مردم توجه نکن اصلا هر بچه ای ی ژن و ی اندامی دارع
سویق بده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.