از کجا بفمیم از سنو بچه سرش پایینه کجاش مینویسن

تصویر
۱۱ پاسخ

مینویسه بریچ یا سفالیک

تو سونوی ۲۰ هفته نوشته نمیشه بعدشم مثلا ۲۵ هفته سرش پایین باشه ممکنه تا۳۰ هفته بچرخه

بعد ۲۰ هفته دیگه سونو نرفتی؟
تو این سونو که بچه عرضی هست یعنی افقی خوابیده که تو ۲۰ هفته معمولا همیک‌طورن، هفته‌های بالاتر سفالیک یا بریچ میشن باید یه سونو ۳۲ هفته به بعد می‌رفتی، اگه نرفتی الان برو که ببینی میتونی طبیعی زایمان کنی یا نه

چرا نرفتی بخودت و بچت ظلم کردی

این سنو برای کی هست فک کنم انومالی باشه شنو رشد از سی هفته تا ۳۴هفته هست

مشکلی داری قربونت؟

داخل انومالی نمی‌نویسه داخل سنو رشد بچه میویسه سفالیک

فداتشم فقط راهش سونو
آخه توو سونو نرفتی چطوری میخای زایمان کنی اصلا معلوم نیس سزارین یا طبیعی

اگه بنویسه سفالیک. یعنی سرش پایینه. اگه بنویسه بریچ یعنی پاهاش پایینه

مینویسه سفالیک یا بریچ ببین کجاشه

سفالیک یا بریچ مینویسن

سوال های مرتبط

مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان سانیار♡سانیا مامان سانیار♡سانیا ۱ ماهگی
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی