برای بعده سزارین اول چی بخوریم

۳ پاسخ

نسکافه بعد غذای آبکی

سرتو نباید تکون بدی با نی نسکافه بخور

چایی نبات
بعدش سوپ سبک
بعدش شربت زعفران و در ادامه کلی مایعات😑🥴

سوال های مرتبط

مامان لنیا مامان لنیا ۹ ماهگی