۸ پاسخ

تازه دیدم نوشته بود زیر زمینی که دو راه خروجی داشته باشه امنه
یکی دو راه خروجی هم برا این که تله نشه و راه به بیرون داشته باشه

این چه سایتیه

پس چنتا نوشته بنویس بچسبون پشت درت خونه از داخل یا چند جا که نا زیر زمین هستیمکه بدونن اونجا کسی هست

اره عزیزم قدیما همه ی خونه ها زیرزمین داشته
و ب عنوان پناهگاه استفاده میشده
اگ دارین ک خوشبحالتون

خونتون کجاس

بله عزیزم خدایی نکرده اتفاقی بیفته آوار بریزه شما آسیب نمیبینین . مامانم میگه زمان جنگ خونه همسایه ون بمب انداختن مادر و دختر تو زیر زمین قالی میبافتن زنده موندن اما اونا که طبقه بالا بودن مردن . اونایی که زیر زمین بودن موقع اوار برداری نجاتشون دادن

باید چندتاراه خروجی داشته باشه

خیلی خوبه اگه دارین خوشبحالتون

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی