خانما پستونک خوب و شیشه شیر خو چی پیشنهاد میکنید ب

۹ پاسخ

شیشه فقط دکتر بروان ، پستونک فیلیپس اونت ،دکتر بروان ، با کلی تحقیق گرفتم بهترینن

من هر دو رو از برند اونت گرفتم ... همه اطرافیانم توصیه‌شون اونت بود میگفتن همه بچه ها میگیرن و خیلیا همزمان با سینه میدادن بچه مشکلی نداشته

شیشه شیر خوب دکتر براونه فوق العادس شمام اگر
آمل هستی میتونی بری از مغازه هی اور شی تو بلوار طالب آملی بگیری

من شیشه شیر چیککو گرفتم ولی خب هنوز به دنیا نیومده که امتحان کنم.در کل میخام اولش یه چیز متوسط بگیرم ببینم اصلا قبول میکنه یا نه

من شیشه شبر دکتر براوون گرفتم،پستونک هی اور شی

بهترین برند دکتر براوون هستش جدید نستر اومده ک خیلی تعریف میکنن ولی پیدا کردن سرشیشه مکافات باید از شرکت سفارش بدی ایا برسه نرسه مشخص نمیکنه ولی دکتر براوون هم دکترا هم تمام فروشنده پیشنهاد میکنن

من اینارو گرفتم

تصویر

خوب خوب میخای من از دکترمم پرسیدم گفت بهترین برند دکتر براوون

پستونک بیبی لند تمام سیلیکونی شیشه شیر هم رووکو

سوال های مرتبط

مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری