خانما تجربتون از این شربت چجوریه؟

تصویر
۷ پاسخ

من کاراوری میکسور میدم عالیه فوق العاده خوبه باد معده میده بیرون دل درد نداره بچم گوش شیطون کر نفخ نداره حالش خیلی خوب شد باهاش اینو من دادم اصلن تاثیر نداشت

منم به پسرم میدم واقعا خوبه

خوبه ولی کولیکیز بیشتر بدردت میخورد

‌من خارجی میدم بهتر هست

خارجی شو میدم ولی زیاد فرق نمیکنه

من دارمش خارجیه...عالیه

من شنیدم خوبه ولی استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۴ ماهگی
مامان لیام💙💎 مامان لیام💙💎 ۱۵ ماهگی
مامان مهرناز و مهراد مامان مهرناز و مهراد ۳ ماهگی