دوستان تیتر بتا واجبه؟یهو برم سنو دیگه بتا ندم

۴ پاسخ

اره عزیزم برو تیتر بتا بده
من دیروز بتا دادم عددش بالا بود گفت شنبه برو سونو قلب از روی ازمایش دکتر بهت میگه کی بری سونو

من‌بتادادم ۴۴ بودشد۱۹۳ هفته چهارم دکتر گف زوده براسونوتاشنبه بعدمیشه1500بعداون بروسونو

باید بتا بدی تا بفهمی چنده عددش ک با عدد اون ببینی میتونی بری سونوگرافی واس زود بودنش یا ن

تاحااالا دادی تیتر بتا؟چندبود

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته هفدهم بارداری
مامان عباس🩵 مامان عباس🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی