اره عزیزم برو تیتر بتا بده
من دیروز بتا دادم عددش بالا بود گفت شنبه برو سونو قلب از روی ازمایش دکتر بهت میگه کی بری سونو
منبتادادم ۴۴ بودشد۱۹۳ هفته چهارم دکتر گف زوده براسونوتاشنبه بعدمیشه1500بعداون بروسونو
باید بتا بدی تا بفهمی چنده عددش ک با عدد اون ببینی میتونی بری سونوگرافی واس زود بودنش یا ن
تاحااالا دادی تیتر بتا؟چندبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.