۳ پاسخ

آرد برنج + کره + پودر بادام و آب رو قاطی کن بزار روی شعله کم بپزه

یک تیکه نبات کوچیک رو با گوشکوب له کن یکمم آب جوشیده و یک ذره خیلی کم بادوم و بقیش هم آرد برنج هم بزن زیر گاز روشن کن تند تند هم بزن سفت ک شد اوکیه

از داروخونه بخر

سوال های مرتبط

مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان آرمــــــان مامان آرمــــــان ۹ ماهگی
مامان فندوق🩷 مامان فندوق🩷 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی