۱۶ پاسخ

سوال منم هست عزیزم لایکم کن

بریز تواش براس بپز اب پز ماست بزن توش بخوره

کوکو درست کن

بپزش بعد تخم مرغ بشکن توش بده بخوره

من داخل سوپ میریزم صبحانه ی بعضی وقتا عصرونه املتشو درس میکنم

اهن گیاه اونقد جذب نداره که کمبود اهنو جبران کنه

ابپز کن بعد پیاز داغ بگیر با تخم مرغ سرخ کن خیلی خوشمزه و مقوی میشه

کوکو سبزی
بورانی اسفناج
خورشت آلو اسفناج

بپز ، کوکو کن ولی هیچی مثل قطره اهن تاثیر نداره

بشور بریز داخل یه قابلمه سالم اب میندازن میپزن بعد روغن بریز داخلش تخم مرغ هم بشکن داخلشان بده بخوره دختر من خیلی اینجوری دوست داره

من داخل سوپ براش میریزم
یا داخل کوکو سیب زمینی میریزم
با تخم مرغ هم خوشمزه اس ولی خب دختر من زیاد دوست نداشت دو مدل اول بهتر میخورد

اسفناج تره براش درست کن

من نمیدونم گلم..
ما خودمون اپز میکنیم با ماست میخوریم..

من بخار پز کردم تو ماست میریزم

بپز بریز تو ماست بخوره
یا بگو کاهو هست همینجور خام بهش بده

‌آب پز گن ببین می خوره

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۲ سالگی