۱۱ پاسخ

بچه منم هست خودش با گریه بکشه بهش نمیدم
چرا اینجوری میشن بچها؟چون از اول هرچی خاستن گفتین اخه بدیم دستش ولی ن کاملا اشتباهه این کار

اینجوری نباشه عجییه
عزیزم دیگ دارن تازه میفهمن دنیا ج خبره مالکیت چیه استقلال چیه همه چیزو میخوان کشف کنن
حالا تصور کن هرچیزیو از دستش میگزفتی یا جلوش میگرفتی هیچ عکس العملی نمیداد و نمیخواست بگیره یا ول میکرد یهو بنظرت این عادیه؟؟؟؟

جدای از این کارها سرشم میکوبه به زمین

اره عزیزم ولی خب من متوجه میشم و کنترل میکنم ک نباید هر چی خواست داشته باشه. ب نظرم حواسشو پرت کن

بله خیلی افتضاح شده دیگه داره غیرقابل تحمل میشه

اره ...

آره عزیزم دقیقا دخترمنم

پسر منم همینه بدتر از اون عوض کردن پوشکشه انقدر ک‌بدش میاد هر دفعه داستان داریم

ن اینطور نیس
احتمالا چند بار اینکارو‌کرده و تن دادی ب خواستش حالا فهمیده ک با جیغ هرچیزو می‌تونه داشته باشه

دختر من دو ماهه اینجوریه

آره کلا با گریه چیزیو میخاد

سوال های مرتبط