۹ پاسخ

چشم ممنون از راهنماییتون

قبلا راسیپ گرفته بودم برای اشتها ش
اما وقتی بچه داد میزنه گریه میکنه لج میکنه تا اون چیزی رو بخواد که نمیخوای بهش بدی من بهش توجه نمیکنم یک دقیقه گریه میکنه دقیقه دوم بلند میشه میره دنبال یک چیز دیگه
پر خاشگری تو سن همه بچه ها هست و طبیعیه
ولی سعی کن خودت داد نزنی

نمیدونم عوارض سیپروهپتادین که تو راسیپ هم هست پرخاشگری و عصبی شدن بچه هست (دکترگفته)

به شربت ربطی نداره
الان سنش ایجاب میکنه که اینجوری باشه
رفته رفته خوب میشه
منم پسرم چیزی بخواد ندیم تو خونه خون راه میوفته

پسر منم میزنه هن خودشو هم مارو

وقتی گریه میکنه برای وسیله ای اول خودتو اروم کن بعد سعی کن سرگرمش کنی
موقعی گریه حرصی به بچه محبت الکی نکنی
چون بچه حس میکنه اون کارشو تاید میکنی
و اون وسیله ای ک بخاطرش گریه کردع رو بهش ندین چون فکرمیکنه کارش جواب میده و تکرارش میکنه
همه اینا هم وقتی جواب میده ک خودت ارامش داشته باشی

من دقت کردم هر کاری ما میکنیم بچه هم همون کارو میکنه
اصلا سرش داد نزن
حتی اگه خیلی عصبانی بودی یه نفس عمیق بکش بعد با ارامش ولی جدی باهاش حرف بزن

شربت و‌ نمیدونم اصلا چی هست
ولی داد نزن هم این که یاد میگیره
و هم این که بعدا ازت حساب نمیبره
بعدا یه کار واقعا بد بکنه دیگه مجبوری بزنیش

عزیزم شربت راسیپ برای چی استفاده میکنی

سوال های مرتبط