من تو بارداری همورویید گرفتم سرویس که میرفتم گریه میکردم از درد پماد رکتول آب رو آتیش بود برام
من هیچوقت نمیشدم ولی تو شیردهی یبوست میشم. فکر کنم بخاطر کم آبی بدن میشه چون هرچی آب میخوریم تبدیل به شیر میشه. خاکشیر با گلاب و آب بجوشون بخور
من ادم یبسی نیستم ولی هربار شیر میدی بابد یه لیوان اب بعدش بخوری میخوری؟ میوه هم دوتا بخور تو روز چایی هم کم رنگ روزی ۳ ۴تا لیوان بخور
گل محمدی دم کن غلیظ خیلی خوبه من ۱۰ روز اول بعد زایمانم داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.