۴ پاسخ

دیابت نوع یک ارثی نیست و یهویی شروع میشه، اینجوری نیست که چند سال و چند ماه علامت داشته باشه
در عرض چند هفته به وجود میاد
بچه خیلی آب میخوره، خیلی ادرار میکنه مثلا شب ادراری میگیره، غذاشم خوب میخوره ولی واضحا وزن کم میکنه
اگرم زود متوجه نشین که خیلی بدحال میشه میفته و هوشیاریش‌میاد پایین و نفساش تند میشه

عزیزم دیابت نوع ۱ اصلا ارثی نیستش معمولا بچه ها هم دیابت نوع ۱ میگیرن . حال بد ، تکرر ادرار و اینکه با ادرارشون دفع قند دارن .

ژنتیک که خیلی مهمه.
علائمی مثل پر ادراری رو هم جدی بگیرید

بچم دوسال و نیم اصلا ازمایش نبردم

سوال های مرتبط

مامان رونیا،رهام مامان رونیا،رهام ۸ ماهگی