سلام خانوما تشکیل قلب ک رفتیم سنو دیگ نباید بریم تا ان تی؟

۶ پاسخ

من دکترم گفت ۱هفته بعد تشکیل قلب خودم سونو میکنم ببینم رشدش خوبه یا نه

سلام عزیزم
ندیگه سونو دیگه ای نیست .

نه لازم نیست
فقط ازمایش چکاب کامل هم باید بدید

نه دیگ نیاز نیس .اگ خدای نکرده خودت مشکلی داشتی درد یا لکه بینی داشتی برو وگرنه نمیخاد بزی تا ان تی

اگه هماتوم یا لکه بینی نداری نیازی نیس تا سونو انتی سونو دیگه ای بری

بله.

سوال های مرتبط

مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری