من دکترم گفت ۱هفته بعد تشکیل قلب خودم سونو میکنم ببینم رشدش خوبه یا نه
سلام عزیزم
ندیگه سونو دیگه ای نیست .
نه لازم نیست
فقط ازمایش چکاب کامل هم باید بدید
نه دیگ نیاز نیس .اگ خدای نکرده خودت مشکلی داشتی درد یا لکه بینی داشتی برو وگرنه نمیخاد بزی تا ان تی
اگه هماتوم یا لکه بینی نداری نیازی نیس تا سونو انتی سونو دیگه ای بری
بله.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.