عزیزم فقططط مایعات سوپ و چایی. ابگوشت و حتی شیر بادام ولی چون روزای اولته شیر نفاخه و سردیه بادوم تنهارو بخور عالیه من مایعات خیلی خوردم از روز سوم شیرم راه افتاد یکبارهم با شیردوش شیرکشیدم بیشتر راهش باز شد الان تاروی شلوارم شیرم میریزه
الان ک ا
آغوزه و طبیعیه زیاد نباشه ولی مرخص ک شدی برو زیر دوش آب گرم از بلا دستتو بزار رو سینت بیار اروم ب سمت پایین
قطره شیر افزا هم عالیه من هنوزم استفاده میکنم
عزیزم الان عادیه شیرتون آغوزه از ۴.۵روز دیگه رگ میکنه روون میشه،آب گوشت بخورین،قطره شیرافزا،چایی با عسل،خرما،اینا زیادش میکنه
حتما بهش شیر خشک فعلا بده منم همین مشکلو دارم شیرم کمه بچه سیر نمیشه، اگه سیر نشه زردی میگیره ها
همون بسه برای نوزاد
از سه روزگی زیاد و زیادتر میشه
فقط مایعات بخور
اب هویج
سوپ
بروحموم زیر دوش آب گرم ماساژ بده
عرق رازیانه بخور
چایی کمرنگ بخور
من اینجوری شیرم خوب شد
پودر شیر افزا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.