۴ پاسخ

اگ طبیعی هستی خیلی فکر وزن زیاد بچع نیاش چون قشنگ مرگو میبینی با وزن خیلی زیادش

چیزای پروتئین دار بخور،ابگوشت،حلیم،تخم مرغ اب پز اینا میگن خوبه

لیدی میل رو بمن گفت با شیر بخور
روزی دوتا لیوان میخوردم ، روش نوشته دو پیمونه تو یه لیوان ولی من یه پیمونه میریختم
تخم مرغ آبپز
حلیم
آبگوشت
مغزیجات
پفیلای خونگی
سیب زمینی آبپز

بادوم درختی ، موز ، شیر ، بستنی اگ قند نداری

سوال های مرتبط