مامانا دارم میمیرم از تهوع چیکار کنم دکتر فقط ویتامین ب 6داده😭😭😭😭😭

۹ پاسخ

اب قوره خونع داری بخور

سیرابی بخور

اب لیمو یا لیمو ترش بریز تو چایی کم رنگ یا اب گرم بخور خوب میشی

اگ مشکلی نداری تو بارداری برو بگو قرص دیگه پیشنهاد بده قرص حالت تهوع زیاده من چند مدل خوردم تا آخر یکی برام اوکی بود

یه ذره زنجبیل تازه بذار دهنت

عزیزم من رفتم متخصص چهار پنج نمونه قرص و ویتامین و سرم بهم داده تهوعم کامل از بین رفته برو دکتر زنان خودش بهت میده

سلام ب۶ اصلا اثر نمیکنه دمیترون هم منسوخ شده ولی قرص دیمن هیدرینات عالیه

قرص های ضد تهوعی هم هست که تو بارداری مجازه.باز با دکترت صحبت کن.شاید قرص دیگه ای بهت داد.

سر قبلی هم اینجوری بودی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی