کمکککککککک. دارم از تهوع میمیرم. چیکار کنم کم شه😣😣

۷ پاسخ

قرص اندانسترون میخوری؟

فقط قرص. راه دیگه ای نداره باید بسوزی و بسازی

زنجبیل رو اب یخ بخو

چیزای ترش بخوری یذره حالت تهوعت رو بهتر می‌کنه

آخه قرص میگن نخورین نخوردم. ضرر نداره پس

من به دکترم گفتم خیلی اذیت میشم قرص داد بهم صبحانه نصفه
به دکترت زنگ بزن یه چیزی بهت میده

قرص ب6

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگیم💙😍 مامان جوجه رنگیم💙😍 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری