حریره بادوم چجوری درس کنم ؟؟؟

۳ پاسخ

س ماه زود نیس میخای بدی؟!

۶تابادوم بزار تقریبا۶ساعت خیس بخورن بعدپوست قهوه ایشو بکن یه روش اینکه باپشت صافی چایی پودرش کن بعد با آب و یکم اردبرنج برار روحرارت تا به غلظت برسه یه روش دیگه هم اینکه بعداز کندن پوست بادوم با نصف لیوان آب جوش بریز تو مخلوط کن یا میکسر یا هرچی ک داری بعدازصافی ردکن میشه شیربادوم دوروزم تو یخچال میمونه بعد با اردبرنج بزار رو‌حرارت مثل فرنی میشه حریره بادوم پسره من روش اولوبیشتر دوس داره

همون فرنی ساده رو بادوم پودر شده اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم👧🏻♥️ مامان پناه خانم👧🏻♥️ ۶ ماهگی
مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی
مامان آنیل 💗آوین💗 مامان آنیل 💗آوین💗 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱ سالگی