من نمیدونم الان این سوال کجاش خنده داره 😑
تو هفته های خیلی پایین ضرر داره عزیزم
از ان تی به بعد دیگه مشکلی نداره
تو این هفته نه عزیزم
نه تو این هفته که هستی
هفته های اول ضرر داره
همیشه که دکترا میذارن اگه ضرر داشت نمیذاشتن
نه عزیزم اینقدر حس قشنگی هست که😍😍
هفته های اول برا جنینت آره ضرر داره
نه عزیزم
نه عزیز
نه عزيزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.