۱۳ پاسخ

خوب دکترت عوض کن

فقط بلدن پول بگیرن
حالا چقد بود وزنش

عزیزم شاید خودت اضافه وزن داری دکتر بهت نداده اضافه وزن زیاد خود مادر باعث بیماری در ادامه بارداری و بعد بارداری میشه الان هم هنوز جنین تو وزن گیری نیست بچه ات تا زه از ۲۸ هفته میگن و ۳۰ هفته وزن گیری اوج میگیره

عزیزم علاوه بر اون پودر کباب گوشت یا سینه مرغ و آجییل وبادام و ذرت مکزیکی بدون آویشن یا کبابی بخور تا بچت جون بگیره وزنش بهتر میشه

خوبه پودر لیدی میل ضرر نداره بجا اینا غذا تعذیه ات خوب کن چیزا پروتینی بخور و اینکه چندهفته چندروز بودی سنوشدی وزن بچه چقدبود
مولتی ویتامین میخوری؟

قبلش چی میخوردی مولتی ویتامین و این چیزا ؟

خب عزیزم‌راست‌میگه دکترت اوج‌وزن بچه ۳۲به بعد هست

چ قیمت گرفتی و چ طمعی منم دقیقا مشکل شما دارم سونو گف در حد ۵۰ ۱۰۰ گرم کمه ولی دکترم گف مهم نیست پودر نمیخای 🥲به منم جواب بدید دوستان

وای برعکس دکتر من تا ی چی میگم کلی آزمایش و سونو دیگ من میترسم یچی بگم باز از توش چیزی دربیاره 🙄

منم فکر میکردم فقط دکتر من اینطوریه .ولی برای وزن گیری جنین به من پودر ابنترامیل داد

عوارض نداره فداتشم فقط اگه اضافه وزن داری بنظرم نخور

اگه دیابت داری بدون مشورت با دکترت نخور

دکترها هم عجیب شدن جدیدا

سوال های مرتبط