سلام عزیزم کلا زایمان سخته، هرکدوم یه درد داره ولی شیرینی مادر شدن همه چیز قابل تحمل میکنه
نه اصلاا برا من که خیلی راحت بود و زیاد اذیت نشدم
از طبیعی خیلی آسون تره با توجه به تجربه هایی که اینجا خوندم و تجربه پاره شدن کیسه آب خودم
نه.. مخصوصا سز اول راحتره
برای من قابل تحمل بود
هر کدوم سختی خودشو داره ولی استرس نداشته باش
نه نترس عملو ک اصلا نمیفهمی بعدشم دردی ندارع البته بسته به بدن متفاوته ولی قابل تحمل و خوبع
طبیعی سخته سزارینم سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.