سلام سزارین سخته؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم کلا زایمان سخته، هرکدوم یه درد داره ولی شیرینی مادر شدن همه چیز قابل تحمل میکنه

نه اصلاا برا من که خیلی راحت بود و زیاد اذیت نشدم

از طبیعی خیلی آسون تره با توجه به تجربه هایی که اینجا خوندم و تجربه پاره شدن کیسه آب خودم

نه.. مخصوصا سز اول راحتره

برای من قابل تحمل بود

هر کدوم سختی خودشو داره ولی استرس نداشته باش

نه نترس عملو ک اصلا نمیفهمی بعدشم دردی ندارع البته بسته به بدن متفاوته ولی قابل تحمل و خوبع

طبیعی سخته سزارینم سخته

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی ۶ ماهگی
مامان علی جان مامان علی جان ۵ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓🩷 مامان توت فرنگی 🍓🩷 ۸ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری