۶ پاسخ

منم کمر درد داشتم دکترم شیاف ک برام نوشته بود روزی یدونه، گفت هروقت کمردرد یا دلدرد داشتی بزن دوباره

برام آمپول هیدروکسی پروستروژون نوشته

منم دو روز درد کمر وحشتناکی دارم رفتم دکتر گفت بخاطر سنگینی شکمت هست ولی میترسم بچم سقط بشه آخه قبلا هم تجربه کمر درد سقط داشتم

من الانم کمر درد دارم یعنی از اولش تا الان فقط باید دراز بکشی بهتر بشه

اره منم همینطور بودم استراحت کن همون تایمی ک درد میگیره بدش کلا میره این حس

نمیدونم ولی منم کمرم انگار از وسط،میخاد نصف شه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری