سلام خانما
دوازده هفته هستم کمر درد شدم طبیعی هست ؟؟

۴ پاسخ

پیاده روی داشتی؟

آره منم خیلی کمر درد داشتم الان یکم بهترم

استراحت کن عزیزم کمر درد خوب نیست کلا

منم همینجوریم 🤝

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیرمان🩵 مامان 🩵هیرمان🩵 ۳ ماهگی
مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری