سلام بچه ها توی سونوی آنومالی من حجم مایع آمنیون زده 36mm اوکیه؟

۴ پاسخ

برا منم زده ۳۸ mmمتوجه نمیشم ینی چی

منظورت طول سرویکسه که زده این عدد؟! چون داری میگی ۳۶ میلی متر. حجم مایع آمونیاک نهایتش ۲۰. از ۱۱ تا ۲۰ حدودا

گلم گروه بارداری روبیکا داریم‌میایی آیدی بده

خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجی اِلارا🐣🩷 مامان جوجی اِلارا🐣🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم 🤱 مامان پسرم 🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری