مامان بستنی من ازتون سه تا شیرخشک خریدم هستم میشه بهم زنگ بزنین هرچی زنگ میزنم ب خطتون میگه هدایت شد
ن ب من ک چیزی نگفتن توی بیمارستان خودشون چک کردن فقط
نه حتما لازم بوده که گفتن
اره یبارروزاول ت بیمارستان چک میکنن یباردوماهگی یبارم ۳ماهگی بایدببریم
اره منم سه ماهگی گفتن بیار نتونستم ببرم تا4ماهگی وقتی بردم گوشش ترشح داشت اصلا پشت گوش ننداز حتما ببر ولی میتونی هر کلینکی ک خواستی ببری
اره به منم دادن
نبردم
بچه همه حالاتاش عادیه یه صدای ریزی بیاد سرشو برمیگردونه همون سمت دلیلی نداشت ببرم
سلام نه اگه گفتن حتما ببربه موقع ،لازم بوده که گفتند
بهداشت بردم
آره عزیزم. یکبار همون روز اول یکبار هم گفت بین سه تا شش بیاریم البته گفن شش بیارین که بینایی سنجی یکی شه راحت ترین
نه اجباریه حتما باید ببری
ب من گفتن تا۴۰روزگی بیار بردم
آره من یبار دوماهگی یبارم سه ماهگی از بیمارستان تماس گرفتن بردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.