نه گناه داره پسر منم همینطوریه😐
غذابیشتر بده پیش دستی کن خودش میفهمه جاداره ولت میکنه
بابازی،با تلوزیون غذابده. سیرباشه هی میچسبه
پسر من همش وصله بخودم
من گرفتم هیچ اشکالی نداره اگه وزنش خوبه غذا میخوره شیر پاستوریزه میخوره
نه زوده پنج ماه صبر کن
زوده شیرشو با شیرخشک یا پاستوریزه عوض کن
زوده.گناه داره.خب طبیعیه بهت بچسبه. بچس. همش یکسالشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.