مامانا میشه هفته 40 سزارین شد؟؟؟

۴ پاسخ

ن عزیزم اگه بخوان تا ۴۰ صبر کنن بچه خودش یهو میاد تو کانال زایمان مصیبت میشه😐
منم سزارینم. واسه ۳۸ هفته و ۲ روز نوبت زدم

امکان داره اصلا توی تقریبا ۳۸ هفته درد زایمان بیاد سراغت یا کیسه اب پاره شه برای همین دکترا همچین کاری نمیکنن

۴۰ هفته دیره. تا ۴۰ هفته احتمالا طبیعی اوردی بچرو

آره عزیز اونایی که نتونن طبیعی زایمان کنن و بچه در خطر باشه سز می‌کنن

سوال های مرتبط

مامان معجزه  کوچولو🩷 مامان معجزه کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردو کوچولوم مامان گردو کوچولوم هفته سی‌وچهارم بارداری