ن عزیزم اگه بخوان تا ۴۰ صبر کنن بچه خودش یهو میاد تو کانال زایمان مصیبت میشه😐
منم سزارینم. واسه ۳۸ هفته و ۲ روز نوبت زدم
امکان داره اصلا توی تقریبا ۳۸ هفته درد زایمان بیاد سراغت یا کیسه اب پاره شه برای همین دکترا همچین کاری نمیکنن
۴۰ هفته دیره. تا ۴۰ هفته احتمالا طبیعی اوردی بچرو
آره عزیز اونایی که نتونن طبیعی زایمان کنن و بچه در خطر باشه سز میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.