۵ پاسخ

دمیترون ۴خوبه برای بزرگسال

دیمن هیدرینات . شدیدا خواب آوره
متو کلو پرامید . خواب آوریش خیلی کمتره
البته متو رو هم اگه دو تا بوخوری شدیدا خواب آور میشه حواست باشه.

دمیترون
متوکلروپرامید

میتونی دمیترون یاانداسترون هم بخوری

ممنون عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان ۵ سالگی
مامان ملیکا و مبینا مامان ملیکا و مبینا ۲ سالگی
مامان 💞محیا گلی💞 مامان 💞محیا گلی💞 ۶ سالگی